måndag, november 01, 2010

31 Oktorber 2010. Snö!

Photobucket

Andra har bestick i diskställets bestickkorg vi har spackel spadar.

Photobucket

Frunch! kl 09.30 ifs men ändå ;)

Photobucket

Glad ungen!

Photobucket

I undrade om v inte skulle på Intersport som hade 20% på längdskidgrejer, sagt och gjort så for vi dit... och ut kommer JAG =O med ett komplett turskidspaket och skidvantar! Inte vad jag hade tänkt mej den dagen kan jag ju säga =)

Photobucket

Snöslungan! Den har värst sprut OCH handtagsvärmare. Tydligen jättehäftig... Personligen tycker jag den ser ut som alla andra Shhhh ;)

Photobucket

S fick också skidor, fast hennes var lite billigare.. De upphittades i bodan och är sen J med bror var liten.

Photobucket

Framåt kom hon sej och jätte stolt var hon, Hjärtat!

Photobucket

Vi var i Kurra och hämtade skotern nämligen. S fick en tur hon med. Jag tog en liten och sparade resten till sen när det blir nödvändigt =)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Lite sämre idag på å fota men det är en början iaf =)

Inga kommentarer: