torsdag, november 05, 2009

Välj-hjälp 1

Ja ni är ju iaf två som läser så kan ni hjälpa lite?
Ska välja klänning å jag vet inte vilken...

Efter som jag är lite tappad i dag å inte lyckas direkt länka in bilderna *morr* så får ni nöja mer med länkar..

Vit klänning med axelband - Känns lite somrig men ändå inte. typ med en svart kofta så.
Svart retro klänning - Gillar massa men jag vet inte känns så prober.
Klänning i blålila - Blir som sagt den blå lila isf. tycker den är massa söööt =)
Svart klänning - Med för att J tycker den höhö
Röd retroklänning - samma som innan fast röd.
Brun klänning - Söt ganska intet sägande
Svart klänning


Behöver lääälp med garntyg till köket med men det kommer sen.

6 kommentarer:

Mikaela sa...

http://cgi.ebay.com/Bettie-Page-Jazmin-Flare-Dress-NWT_W0QQitemZ170402655141QQcmdZViewItemQQptZUS_CSA_WC_Dresses?var=&hash=item6d6e34721b

Eller

http://cgi.ebay.com/Bettie-Page-Swing-Dress-50s-AUDREY-SOPHISTICATED-NWT_W0QQitemZ290361883075QQcmdZViewItemQQptZUS_CSA_WC_Dresses?var=&hash=item895ec0f454

Vet dock inte vilken färg. Hade själv velat ha en sådan! =)

Unknown sa...

klänning nummero 2 på din lista!
En filippa klänning!

Ippa! sa...

Kan jag ha den på Gruv12 då med, Ela?
Kan vara så att jag är för tjock för typ allt i min garderob.... eller jaa allt som inte är kortkort eller sommarläder.

Mikaela sa...

Jo, den kan man ha på medlemsfesten! =)
Massa snygg.
Tar du den svarta så tar jag den röda ;)

Linda sa...

Svart retro, nummer två! Fiiiiin!

Frida sa...

Svart retro, tycker ja! Den va snyggast =)